Najważniejsze funkcje
Dostawy

Na głównym ekranie aplikacja prezentuje wszystkie przedmioty, które pojawiły się w ramach dostaw z ulubionych sklepów w ostatnich 5 dniach.

short_ico4
Oferta

Każdy punkt posiada swój profil wraz z informacjami o godzinach otwarcia oraz danymi kontaktowymi. Wybierając przycisk „zobacz ofertę” otrzymujemy dostęp do pełnej oferty sklepu.

Rezerwacje

W aplikacji widoczne są wyłącznie towary znajdujące się na stanie, każdy z nich można zarezerwować z terminem realizacji podanym przez sklep i odebrać na miejscu.

Powiadomienia

Dla gier, które dopiero będą miały swoją premierę, można ustawić powiadomienie. Aplikacja przypomni w dniu wydania i pozwoli dokonać rezerwacji.

Baza gier

Każdą pozycję możesz przefiltrować pod kątem dostępności w lokalnych sklepach. Pozycje sortowane są po odległości, najbliższy sklep znajduje się na początku listy.

Ulubione

Dodaj do ulubionych interesujące sklepy, dzięki czemu otrzymasz podgląd na dostawy. Dodaj do ulubionych wybrane gry, aby szybko sprawdzać ich dostępność w lokalnych punktach.

Pytania i odpowiedzi
Posiadam konsolę Xbox 360,  w związku z tym interesują mnie produkty tylko dla tej konsoli.

Jesteśmy świadomi, że nie każdy gracz to multiplatformowiec i większość z nas posiada tylko jedną konsolę, przeglądanie dostaw czy ofert dla innych jest zbędne. W tym celu w większości widoków dostępne są ustawienia filtrów, które pozwalają przeglądać ofertę tylko dla wybranych platform. W ustawieniach mojego konta możemy ustawić filtry na stałe.

Aplikacja bazuje tylko na sklepach w mojej okolicy?

Aplikacja wyszukuje sklepy w najbliższej okolicy, prezentuje dostępność gier w lokalnych sklepach, ale nie tylko. Jeśli wybrany przedmiot nie zostanie odnaleziony w najbliższej okolicy, tj. 150 km od lokalizacji użytkownika, aplikacja zaproponuje przeszukanie sklepów w całej Polsce.

Na czym polega zamówienia gier typu preorder?

Każdy sklep może włączyć do swojej oferty gry których premiera odbędzie się w przyszłości, dzięki temu użytkownicy już wcześniej mogą zapisać się na zakup w dniu premiery. Następnie po premierze aplikacja wyśle powiadomienie i pozwoli zarezerwować tytuł. Zarezerwowanie lub ustawienie powiadomienia dla tego samego tytułu jest możliwe tylko w jednym sklepie.

Nie zdążę odebrać mojej rezerwacji,  czy mogę ją anulować?

Tak, w każdym momencie można anulować w zakładce „rezerwacje”. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane przed terminem realizacji, anuluje się automatycznie. Możliwość zarezerwowania towaru dostępna jest wyłącznie po zapisaniu prawidłowego numeru telefonu.

Nie widzę odległości do sklepów, sklepy nie sortują się po odległości.

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji należy zaakceptować pobieranie informacji o lokalizacji. Jeśli nadal odległości są niedostępne, mając włączoną aplikację SmartGames należy uruchomić Google Maps i z powrotem wrócić do SmartGames – aplikacja już zawsze powinna wyświetlać odległości.